onsdag, november 19, 2008

Snart eksamenstid...

Hei folkens;)

Livet tralter videre her på Rena, skolen krever sitt, jobben krever sitt, vervene i studentsamfunnet krever sitt, og kroppen krever sitt...

Noen ganger lurer jeg på hvordan livet mitt framover kommer til å bli... Sliter med dette møkka-soveproblemet, døgnet snur seg spinnvillt og jeg må sove så mange timer (i forhold til andre "vanlige" folk) at jeg føler at jeg bare sover bort livet. Klarer nesten ikke å vente til jeg blir autorisert regnskapsfører og kan starte eget regnskapskontor. Da slipper jeg å måtte jobbe for andre for å få penger, da styrer jeg selv min egen hverdag og min egen inntekt. Da har jeg kun meg selv (og mine kunder selvsagt) å tenke på, og kan jobbe natta om jeg vil (i og med at døgnet mitt snur seg rundt pga forskjøvet søvnfasesyndrom... jeg har ikke 24 timer i døgnet, har heller 25 eller 26, så døgnet forskyver seg stadig for meg)

Men bortsett fra når jeg er deppa pga sovemøkka så har jeg det bra;)
Jobber så godt jeg kan for at alt jeg har påtatt meg skal fullføres, og trives:)
Har masse mer å fortelle, men må fordøye litt ting selv først, og så er det natta, så jeg må rett og slett prøve å legge meg;)

Ha det fint der ute i verden;)

Ingen kommentarer: